Правила обміну-повернення товарів

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Ми пропонуємо вам понад 50 популярних товарів. Придбати будь-який з цих товарів ви можете за низькою ціною та з гарантією якості. Для того щоб ви були задоволені своєю покупкою, ми пропонуємо вигідні умови та залишаємо за вами право повернути або обміняти товар, який вам не сподобався. Про умови повернення розбиратимемося нижче.

Увага!
Якщо товар не виправдав ваших очікувань, ви можете його повернути. До повернення та обміну підлягають усі групи товарів належної якості. Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється з допомогою покупця. 

Товар проходить два етапи перевірки:
1. Виробником.

2. Покупцем при отриманні у відділенні транспортної компанії.

Ми не можемо гарантувати цілісність товару в процесі транспортування, у випадках пошкодження або дисфункцій, при транспортуванні товар набуває статусу неналежної якості.

Якщо після отримання посилки ви хочете обміняти товар на інший або повернути витрачені кошти, вам необхідно написати лист на email нашого магазину goodriflesanddudes@gmail.com, вказавши причину повернення, не забудьте вказати свої контактні дані та номер ТТН, за яким ви отримували товар.

Заявки на повернення-обмін розглядаються від 2 до 14 робочих днів, після цього на ваш розсуд ми повернемо вам гроші на картку або зробимо заміну. Для консультацій звертайтесь за номером +38 (067) 114 79 48

Умови обміну/повернення товару належної якості

  • Усі претензії щодо товарів приймаються виключно письмово.
  • Повернути можна лише невикористані товари із збереженою упаковкою.
  • Оплата послуг з доставки товару повністю лежить на покупці.

 

Обмін неможливий, якщо

  • Товар вже був у використанні та має сліди використання споживачем: подряпини, потертості, плями тощо.
  • Ушкоджений або втратив свої споживчі властивості у неповній комплектації.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.